Відділ освіти Переяславської міської ради
Заклад дошкільної освіти №9 «Сонечко»
ЗВІТ
директора закладу дошкільної освіти №9 «Сонечко»
Миколаєнко Ніни Федорівни
перед колективом та громадськістю
за 2019-2020 навчальний рік
м.Переяслав
2020 рік
Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі “Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю".
МЕТА:
ПОДАЛЬШЕ УТВЕРДЖЕННЯ ВІДКРИТОЇ І ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ, ПОЄДНАННЯ ДЕРЖАВНОГО І ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ ЗА ПРОЗОРІСТЮ ПРИЙНЯТТЯ Й ВИКОНАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОЛЕГІАЛЬНОЇ ЕТИКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАВІДУВАЧА.
ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:
1. ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРОЗОРІСТЬ, ВІДКРИТІСТЬ І ДЕМОКРАТИЧНІСТЬ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ.
2. СТИМУЛЮВАТИ ВПЛИВ ГРОМАДСЬКОСТІ НА ПРИЙНЯТТЯ ТА ВИКОНАННЯ КЕРІВНИКОМ ВІДПОВІДНИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ.
Порядок денний:
1. Звіт директора про роботу закладу у 2019-2020 навчальному році.
2. Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).
1.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Заклад дошкільної освіти №9 «Сонечко» загального типу, підпорядкований відділу освіти Переяславської міської ради, розташований у місті Переяслав, Київської області по вул. Гімназійна 13, розпочав своє функціонування у 1983 році.
На даний час в ЗДО функціонує 13 вікових груп, які відвідує 353 дитини.
Назва групи |
П.і.п.вихователів |
Кількість дітей |
Ромашка (ІІ молодша ) |
Сясько Наталя Вікторівна Кобильник Наталія Віталіївна |
30 |
Колосок (ІІ молодша) |
Демиденко Лідія Василівна Панфілова Інна Миколаївна |
28 |
Калинка (середня) |
Чирка Світлана Григорівна Морфид Юлія Миколаївна |
23 |
Фіалка (середня) |
Савенко Людмила Григорівна Овсієнко Надія Володимирівна |
30 |
Дзвіночок (середня) |
Дудка Олена Миколаївна Стетюх Ольга Іванівна |
26 |
Світлячок (середня) |
Мартишко Оксана Василівна Гайдучик Олена Анатоліївна |
28 |
Полуничка (старша) |
Толстокора Аліса Леонідівна Фаль Алла Віталіївна |
26 |
Капітошка (старша) |
Жупина Валентина Володимир. Кручененко Євгенія Віталіївна |
29 |
Курчатко (старша) |
Абрамічева Світлана Володимир. Глоба Наталя Петрівна |
29 |
Соняшник (старша) |
Палатна Світлана Петрівна Коженець Ніна Миколаївна |
28 |
Веселка (ІІ молодша) |
Андрієнко Леся Іванівна Семененко Світлана Петрівана |
18 |
Казка (І молодша) |
Бублик Тетяна Андріївна Русанова Ольга Вікторівна |
30 |
Наталочка (І молодша) |
Поночовна Леся Миколаївна Накоренок Надія Петрівна |
33 |
Заклад працює за 5-денним режимом роботи, з 12 годинним перебуванням дітей в закладі (7.00-19.00),працюють 67 співробітників: 34-педагоги +33 обслуговуючий персонал.
Заклад дошкільної освіти № 9 «Сонечко» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:
- Конституції України
- Закону України “Про дошкільну освіту”
- Базового компоненту дошкільної освіти
- Закону України “Про охорону праці”
- Закону України “Про цивільну оборону”
- Закону України “Про дорожній рух”
- Закону України “Про відпустки”
- Кодексу “Про працю”
- та освітньої програми “Дитина”
А також, відповідно власного Статуту та річного плану роботи дошкільного закладу.
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.
Головною метою роботи дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.
Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.
Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:
- Музично- хореографічна, спортивна зали;
- кабінети логопеда, психолога;
- методичний кабінет та медичний блок;
- оздоровчий центр(кабінет аромотерапії, сольова кімната)
- прогулянкові майданчики для кожної вікової групи,
- сучасні спортивний та ігрові майданчики .
Організовано додаткові заняття за рахунок платних послуг: гурток «Англійська мова» - керівник гуртка Слободенюк Ю.В. гурток «Музикотерапія для дітей» керівник Малашевська І.А.
2. СКЛАД ВИХОВАНЦІВ
За проектною потужністю дошкільний заклад розраховано на 320 місць для дітей віком від 1.5 до 6(7) років. Групи комплектувались переважно у травні-серпні за направленнями відділу освіти Переяслав-Хмельницької міської ради.
У 2020 році укомплектовано 13 вікових груп (353 дитини):
- 2 групи для дітей раннього віку (57 дітей);
- 3 групи для дітей молодшого віку(75 дітей);
- 4 групи для дітей середнього віку(106дітей);
- 4 групи старшого віку(112 дітей)
До школи випущено – 110- дітей.
За літній період прийнято – 87 дітей.
Контингент батьків соціально благополучний, переважають діти з сімей робочих, підприємців, службовців, є не працюючі.
З багатодітних сімей – 22 дітей, з малозабезпечених сімей - 23 дітей, переселенці з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції – 2 дітей, з сімей, в яких батьки є учасниками АТО - 12 дітей.
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Навчально-виховний процес в дошкільному закладі забезпечують 7 працівників: - 33 особи обслуговуючого персоналу, 1 медичний працівник, 34 педагоги, у тому числі: вихователь-методист, вчитель-логопед, практичний психолог, 3 музичних керівники, інструктор фізичної культури, 26 вихователів. З них 32 мають вищу освіту, 2 – базову освіту. Склад педагогічних працівників по кваліфікаційним категоріям такий:
- «спеціаліст вищої категорії» – 14 педагогів;
- «спеціаліст І категорії» -11 педагоги;
- «спеціаліст ІІ категорії» - 5 педагогів;
- «спеціаліст» – 4 педагогів;
- педагогічне звання «Вихователь-методист» - 7 педагогів;
Методична робота з педагогічними кадрами у 2018-2019 н.р. була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів. Якісний аналіз оцінювання рівня організації методичної роботи в ЗДО показав, що всі форми методичної роботи (колективні, індивідуальні, групові перегляди, тощо) носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли розвитку творчої активності педагогів, підвищенню рівня їх інноваційної компетентності.
Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного росту педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного педагога: у поточному році пройшли курси підвищення кваліфікації 5 педагогів та проатестовано 7 педагогів:
Фаль А.В.(вихователю) – надано звання «вихователь-методист»;
Абрамічева С.В.(вихователю) – надано звання «вихователь-методист»;
Мартишко О.В. (вихователю) – надано вищу кваліфікаційну категорію;
Овсієнко Н.В. (вихователю) – надано І кваліфікаційну категорію;
Сясько Н.В. (вихователю) - надано І кваліфікаційну категорію;
Стетюх О.І. (вихователю) – підтверджено категорію «спеціаліст»
Дудка О.М. (вихователю) – надано І кваліфікаційну категорію.
Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній розстановці та цілеспрямованому використанню кадрів, робота колективу ДНЗ відзначається стабільністю та позитивною результативністю.
Якість освіти
На початку навчального року вихователі разом з батьками провели роботу над створенням відповідного розвивального середовища в кожній віковій групі, подбали про те, щоб воно було зручним, відповідало віку дітей, сприяло розвиткові природної цікавості дошкільників, забезпечувало умови для набуття навичок практичного життя, надавало малюкам свободу вибору, забезпечувало гармонійні відносини між вихователями, дітьми та навколишнім світом, налаштовувало на позитивні емоції, розвивало здібності дошкільнят, відповідно до їх нахилів та уподобань.
Педагоги всіх вікових груп значно поповнили кількість іграшок, розвивальних ігор, демонстраційних та роздаткових матеріалів, художньої та методичної літератури для реалізації основних завдань Базового компонента дошкільної освіти в Україні.
Протягом року в методичному кабінеті продовжувалася робота з накопичення інформаційних науково-методичних матеріалів, в яких висвітлюється питання впровадження Програм «Дитина» «Впевнений старт», розробці тематичних циклів та їх наочно – дидактичному забезпеченню. Проведена підписка на періодичні видання: «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практика управління закладом освіти», «Музичний керівник», «Медична сестра», «Практичний психолог дошкільного закладу».
Методичний кабінет поповнено навчально-методичною літературою, створено картотеку публікацій з журналів «Палітра педагога», «Дошкільне виховання», «Вихователь-методист» з питань науково- теоретичних засад програми та шляхів її впровадження, організації освітньої роботи з дошкільниками, використання інноваційних технологій в роботі з дітьми, створення розвивального середовища, продовжено роботу з добору нового програмно – репертуарного матеріалу з художньої літератури, музичного та образотворчого мистецтва.
Для виконання річних завдань, впровадження в практику роботи інноваційних технологій в ЗДО створена творча лабораторія з кваліфікованих педагогів. До її складу увійшли:
ü Палатна Світлана Петрівна, вихователь;
ü Чирка Світлана Григорівна, вихователь;
ü Мартишко Оксана Василівна, вихователь;
ü Жупина Валентина Володимирівна, вихователь;
ü Бублик Тетяна Андріївна, вихователь;
ü Толстокора Аліса Леонідівна, вихователь;
ü Фаль Алла Віталіївна, вихователь;
ü Абрамічева Світлана Володимирівна;
ü Свириденко Наталія Леонідівна, вихователь – методист, керівник творчої групи.
Мета творчої лабораторії:
- удосконалювати роботу по запровадженню експериментальної роботи та інноваційної роботи в ЗДО.
- працювати над формуванням позитивного іміджу навчального закладу.
Відповідно до цих проблем проводилась вся освітня робота дошкільного закладу. Результативність роботи була відмічена на підсумковій педагогічній раді, але з побажаннями деяких допрацювань. Не розроблене положення про роботу творчої лабораторії.
Інноваційна робота
Широко застосовувалися новітні нетрадиційні технології: І.А.Малашевська «Веселкова музикотерапія» (програма); М.М. Єфіменко «Казкова фізкультура» (програма); Р.М. Борщ, Д.В. Самайлик «Радість творчості» (програма); Н.Гавриш, О. Лінник «Цікава філософія для малят» (програма); Т. Шкваріна «Англійська мова для дітей дошкільного віку» (програма); Навчально-методична програма «Росток»; Навчальна програма «Са-фі-данс» - танцювально-ігрова гімнастика; М.Івченко. Технологія «Довкілля»; М.В. Кісельова «Арт-терапія в дошкільному закладі»; Технологія раннього навчання Глена Домана; Технологія раннього навчання М.Зайцева; Технологія психолого-педагогічного проектування; Л. Стеценко. Технологія «Логіки світу»; Основи християнської культури; Л. Стеценко. Технологія «Логіки світу»; Л. Шелестова «Навчання читання з 4 років»; Л. Фесюкова «Навчання казкою». Велику увагу приділяли педагоги оздоровчим фітнес-технологіям.
Результативність освітньої роботи з дітьми
Злагоджена, творча робота педагогічного колективу дала змогу створити в дошкільному закладі сприятливі умови для ефективної освітньо-виховної роботи. Результативність реалізації пріоритетних завдань ЗДО вивчалася під час спостереження за освітньо-виховним процесом, бесід з дітьми, педагогами, під час тематичних та комплексної перевірок.
З метою коригування розвитку дошкільників, аналізу компетентності та планування подальшої навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку у закладі проводилися контрольні заняття, бесіди. Досягнення дітей оцінювалися відповідно розділів програми: пізнавальний розвиток, мовленнєвий розвиток, логіко-математичний розвиток, художньо-естетичний розвиток та за трьома рівнями знань (низький, середній, високий).
Результати проведеної роботи висвітлено у книзі аналізу рівня знань дітей.
Готовність дітей до школи
Освітньо-виховна роботу з дітьми 6-го року життя будувалася на основі особистісно-орієнтованого підходу до дошкільників, що забезпечило розвиток та саморозвиток дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, здібностей, нахилів, інтересів.
Як результат, діти-випускники мають добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів, сформовані навички навчальної діяльності. Більшість вихованців мають достатній рівень саморегуляції і самостійності, уміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді й відповіді однолітків.
Значна увага приділялася формуванню мовленнєвої компетентності старших дошкільників. Діти вміють будувати речення, дотримуючись певного порядку слів, послідовно і логічно відповідати на запитання. Поряд з цим слід констатувати, що діти зазнають труднощів при вживанні синонімів, слів-порівнянь, вживанні складно-підрядних речень, складанні описових розповідей та з власного досвіду.
Узагальнені результати психолого-педагогічного обстеження та рівень засвоєння вихованцями знань, розвиток їх умінь і навичок відповідно програмових вимог свідчать, що діти готові долати перші труднощі шкільного життя.
Робота з батьками
Робота з батьками проводилась згідно плану. Всі форми роботи з родинами – від матеріалів у батьківських куточках до батьківських зборів готуються з особливою ретельністю. Постійно діючою є виставка дитячих і батьківських робіт, майже у кожній групі проводились на високому рівні родинні свята
Поряд з тим, постійно поповнюється педагогічна бібліотека новими посібниками, матеріалами педагогічної преси. Дієвими стали матеріали батьківських куточків. Матеріали змінні, відповідають основним питанням, над якими працює колектив. Відповідно до них спланована і тематика консультацій для батьків. Для проведення батьківських зборів добираються активні форми роботи. До традиційних зборів з батьками новонабраних дітей «Перші кроки» додалися і загальні збори для батьків дітей старших груп. У квітні проведені збори на тему: «Готовність сім’ї та дитини до навчання в школі», на яку були запрошені педагоги дошкільного закладу, вчителі, батьки вихованців старших груп.
Протягом року в закладі працював університет для батьків. В його роботі приймали участь педагоги закладу та молоді батьки, які мали можливість отримати корисні поради та ознайомитись з сучасними методами виховання.
Такі заходи та форми роботи сприяли становленню взаєморозуміння між педагогом і батьками, дозволили ознайомити батьків не лише з організацією педагогічної роботи з дітьми, а головне – з виховною метою, традиціями груп і дитячого садка.
Робота з школою
Вже багато років спільні проблеми, принципи і цілі єднають дошкільний навчальний заклад із ЗОШ №1, ЗОШ №6. Між закладами освіти складені угоди про співпрацю, плануються спільні заходи щодо організаційно-педагогічної роботи з проблеми готовності дітей до навчання в школі з метою забезпечення наступності і перспективності освітнього процесу, соціокультурної адаптації дітей старшого дошкільного віку до умов навчання в початковій школі та їх всебічного гармонійного розвитку.
Батьки майбутніх першокласників щороку на конференціх, які організовує дошкільний заклад, мають можливість познайомитись з вчителями початкової школи
На засіданні педагогічної ради «Готовність дошкільників до навчання в школі за програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»»
висвітлювались питання додаткових освітніх програм як можливість реалізації варіативного змісту дошкільної освіти у світі готовності дитини до шкільного життя. Педагоги висловлювались про потребу організації взаємовідвідування навчально-пізнавальної діяльності вчителями майбутніх першокласників, а вихователями дітей старшого дошкільного віку уроків організованих учителями І класу. Адже питання системного психолого-педагогічного супроводу дошкільників у напрямі безперервності та наступності між дошкільним закладом і школою залишається актуальним.
Стан здоров’я та фізичний розвиток дітей
Медико-профілактична робота здійснювалась відповідно до затвердженого плану. В дошкільному закладі виконувались всі заходи лікувально-профілактичного характеру: профілактичні щеплення, антропометрія, визначення гостроти зору, перевірка постави, огляд на педикульоз. Особлива увага приділялась організації гігієнічного навчання працівників закладу та веденню санітарно – просвітницької діяльності серед батьків, що дало можливість значно підвищити рівень обізнаності серед вищезазначених категорій осіб.
Протягом року саме турбота про здоров'я наших вихованців була і лишається одним із пріоритетів роботи дошкільного навчального закладу, тому передусім перед вихователями поставлено завдання вибору найбільш оптимальних засобів виховання і навчання дітей з метою покращення їх фізичного розвитку та стану здоров'я.
В закладі працювала кваліфікована медична сестра, яка здійснювала постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, призначень лікаря, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я.
Потребує особливої уваги робота з батьками з метою зниження проценту безпричинного невідвідування дітьми ЗДО, а педагогічний колектив вважає необхідним розпочати поглиблене вивчення інноваційних технологій щодо формування здоров’язберігаючої компетентності дошкільників.
Стабільно протягом року велась робота з фізичного виховання. Поновлюється і закуповується дрібний спортивний інвентар. Робота з фізичного виховання проводиться в системі, практикуються всі можливі форми роботи з дітьми. Нове спортивне обладнання допомагає більш урізноманітнювати основні рухи дітей. Старшою медсестрою ведеться контроль за фізичним навантаженням дітей на заняттях.
У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи. Педагогами враховуються показники обстеження дітей, групи здоров»я під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму продовж дня, загартовуючих заходів, підбору дот різного виду рухової діяльності.
Соціально-економічний розвиток ЗДО
Відповідно до інструктивно – методичних листів Міністерства освіти і науки України «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» від 07.05.2007 р. №1/9 – 263, «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади» від 04.10.2007 р. №1/9-583 в дитячому у червні - серпні 2017 року було здійснено облік дітей, які проживають у прилеглому мікрорайоні.
Крім цього адміністрацією закладу були розроблені заходи щодо збільшення охоплення дітей дошкільною освітою. Було передбачено:
- здійснення моніторингу забезпечення дітей п’ятирічного віку суспільним дошкільним навчанням та вихованням;
- поширення серед батьків педагогічних, психологічних, юридичних та медичних знань;
- проведення роз’яснювальної роботи щодо необхідності здобуття дітьми дошкільної освіти та можливості отримання її в різноманітних організаційних формах;
- залучення членів родин до роботи дошкільного навчального закладу, - функціонування консультативного центру;
- проведення групових та індивідуальних консультацій.
Фінансово-матеріальне зміцнення відбувалося за рахунок бюджетних коштів та благодійних внесків батьків.
Утримання та влаштування будівлі та території закладу відповідає санітарним нормам устрою й утримання дитячих дошкільних закладів.
Територія закладу має естетичний вигляд, достатньо озеленена. Батьки беруть участь у благоустрої квітників на території ДНЗ. На 13 ігрових та спортивному майданчиках обладнання підтримується у задовільному, безпечному стані. Прибирання майданчиків і всієї території дошкільного закладу здійснюється щоденно.
Результати перевірок з дотримання вимог охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки розглядались на оперативних, виробничих нарадах. За наслідками контролю видаються довідки та відповідні накази. Таким чином, контроль за необхідними і безпечними умовами праці, навчання та виховання у дошкільному закладі носить комплексний характер.
Аналіз навчально-виховної та методичної роботи за минулий навчальний 2017-2018 рік свідчить про те, що роботу дошкільного навчального закладу можна оцінити, як задовільну.
Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2018–2019 н.р., враховуючи досягнення і перспективи розвитку ЗДО, педагогічний колектив визначає такі пріоритетні завдання на 2019–2020 навчальний рік:
ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ ПЕДКОЛЕКТИВУ НА 2020-2021
НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. «STREAM освіта – або стежинки у Всесвіт». Запровадження у роботу нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання й навчання дітей.
2. Формування основ безпечної поведінки у дітей.
3. Емоційний комфорт дошкільна, як показник його фізичного, психічного здоров’я.
Організація раціонального харчування
Організація харчування дітей в дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2005 р. № 1591, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. №242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерством охорони здоров'я України від 17.04.2006 р. № 298/227, із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 26.02.2013 року № 202/165.
У дошкільному навчальному закладі організовано триразовий режим харчування. На підставі довідок, діти отримують дієтичне харчування (стіл №5)
Відповідно до штатного розпису заклад укомплектовано 5 працівниками харчоблока ЗДО, які мають спеціальну освіту та забезпечують організацію харчування.
В ЗДО №9 «Сонечко» створені належні умови для організації харчування дітей всіх вікових груп. Харчоблок та групи забезпечені відповідним посудом та кухонним інвентарем. Протягом року за було здійснено косметичний ремонт харчоблоку, закуплено нові каструлі, посуд та інвентар .
Продукти харчування та продовольчої сировини протягом 2018- 2019 навчального року постачались централізовано,підприємцями, які були визначенні рішенням тендерного комітету Переяслав-Хмельницької міської ради.
На бази-постачальники завгоспом своєчасно подаються щомісячні замовлення продуктів харчування та кожного дня замовлення на хліб та молочні продукти..
Комісією з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини приймались якісні продукти, які надходили в дошкільний навчальний заклад.
На підставі затвердженого примірного двотижневого меню, щодня медичною сестрою спільно з кухарями та комірникомом ЗДО складаються меню-розкладки на наступний день. При цьому працівники користуються картотекою страв, затвердженою завідувачем ЗДО.
У дошкільному навчальному закладі видача готових страв на групи здійснюється лише після зняття проби медичною сестрою та відповідно до часу, визначеного графіком видачі їжі. Щоденне меню розміщується на коридорі,поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних куточках для батьків.
Для контролю за виконанням затвердженого набору продуктів старшою медичною сестрою ведеться Журнал обліку виконання норм харчування. Аналіз виконання норм харчування за 2020 рік показує , що в цілому харчування вихованців дошкільного навчального закладу здійснювалось наближено до норм у середньому – 86%.
Протягом року старша медична сестра здійснює контроль за санітарним станом харчоблоку та груп ЗДО, за своєчасним проходженням медичних оглядів та здачею санітарних мінімумів працівниками. Результати контролю розглядалися на нарадах при завідувачу.
Вихователі, помічники вихователів беруть активну участь в організації харчування дітей, ознайомлені з питаннями їхнього гігієнічного та естетичного виховання. Щодня перед кожним прийманням їжі столи для дітей сервіруються відповідно до меню. Дітей привчають сідати за стіл охайними, з чистими руками, сидіти за столом правильно та користуватись столовими приборами (ложкою, виделкою, ножем). Дошкільнят середньої та старшої груп навчають чергувати у групі під час приймання їжі, використовувати санітарний одяг, сервірувати столи та збирати використаний посуд. Кількість столового посуду в групах відповідає кількості дітей за списком. Однак протягом року не виділялося бюджетних коштів для заміни посуду,а допомогу у заміні посуду весь час нам надають батьки,за що ми їм вдячні.
Робота по зміцненню матеріально - технічної бази ДНЗ
Дошкільний навчальний заклад є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, так як на вирішення його потрібні кошти .
Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно кошторису, сформованого на початок поточного року Переяслав-Хмельницькою міською радою. Фінансові асигнування в основному плануються лише на захищені статті і лише частково на утримання дошкільного закладу.
За кошти місцевого бюджету:
· У 2020 році виділено кошти на ремонт закладу на суму - 5 000 грн.,за які придбали :
- фарба різна - 4965
- розчинник - 35;
Та батьківська спільнота залишається головним спонсором упорядкування групових приміщень, створення затишку та розвивального середовища для своїх малят. Впродовж звітного періоду все, що придбано батьками обов'язково оформляється у відповідну документацію та відображається у бухгалтерському обліку, про що свідчать акти оприходування матеріальних цінностей в централізованій бухгалтерії міського відділу освіти.
Благодійна допомога батьків :
- капітальний ремонт коридорів ДНЗ ;
- косметичний ремонт сходових прольотів.
· група «Капітошка»:
- поставили вхідні двері;
- придбали телевізор;
- поставили на кухню новий змішувач;
- придбали у ванну кімнату дзеркала і рукомийники.
· група «Соняшник»:
- робили ремонт східців;
· група «Курчатко»:
- придбали портативну акустичну систему .
- придбали на кухню тумбочку для посуду.
· в групі «Казка»:
- придбали нові постільні комплекти.
· в групі «Ромашка»:
- - зробили капітальний ремонт спальні (шпалери, потолок);
- поставили вхідні двері.
- придбали новий килим в ігрову кімнату;
- постелили лінолеум у спальню;
- придбали ролети на вікна у роздягальню.
· в групі «Колосок»:
- зробили капітальний ремонт спальні (шпалери, потолок)
- придбали телевізор;
- придбали шафу-купе.
· в групі «Фіалка»:
- придбали нові стільці для дітей;
- поставили на вікна москітні сітки;
- придбали нові постільні комплекти.
· група «Полуничка»:
- придбали в роздягальню нову тумбочку для взуття.
· група «Веселка»:
- постелили нові килими в спальні між ліжками;
- придбали ролети на вікна в ігрову кімнату.
· група «Світлячок»:
- придбали ліжка для діток;
- постелили новий килим в роздягальні.
· група «Наталочка»:
- придбали новий унітаз;
- придбали нові покривала на ліжка;
- поставили новий змішувач у ванну кімнату.
· група «Дзвіночок»:
- постелили килим у спальню;
- придбали шафу-купе;
- придбали телевізор;
- капітальний ремонт спальні (шпалери).
· група «Калинка»:
- зробили капітальний ремонт спальні (шпалери, тюль, потолок)
У кожній віковій групі за допомогою батьків протягом року
здійснюється заміна посуду (чашки,тарілки,каструлі,відра ), придбання миючих засобів, а також батьки закуповують канцтовари для дітей
Я щиро вдячна всім працівникам та батькам, які потурбувались про порядок у кімнатах у приміщенні сховища, на випадок надзвичайних ситуацій. Кімнати затишні та чисті.
Заклад існує вже 36 років, а тому з кожним роком з являються нові проблеми, наприклад : протікає дах садочка (у відділі освіти обіцяють в цьому році відремонтувати ), загальні коридори (сходові прольоти) потребують косметичного ремонту, кабінет англійської мови та кабінет психолога теж потребують ремонту, у спортивній залі не вистачає спортивних атрибутів.
Шановні батьки!!!
Шановні колеги!!!
Я особисто та діти ЗДО«Сонечко» щиро вдячні Вам за те, що Ви - люди не байдужі, що Вас цікавить кожна прожита дитиною хвилина в нашому дошкільному закладі. Завдяки Вашій турботі діти зростають здоровими та щасливими.
група "капітошка"
група "соняшник"
група "курчатко"
ГРУПА "КОЛОСОК"
ГРУПА "РОМАШКА"
Група Полуничка
Група Веселка
Група Світлячок
Група Дзвіночок
Група "Калинка"
КАЗКА
ФІАЛКА
коридори
Дякуємо батькам за подарунок!!!